Kapcsolat: +36 70 430 4285

Shopping cart

0 Ft

Szervízigény bejelentése

A Szervizelés folyamata

A termék jótállásának érvényesíthetősége miatt a kereskedője a felelős!

Szervizigény bejelentéséhez, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot!
Szervizünk hétköznap 9-15 óra között tart nyitva.

Ügyfél adatok megadása
A weboldalon található űrlap kitöltése után, a "Bejelentés" lenyomását követően az űrlap tartalmáról értesítést kapunk. Az űrlapon megadott adatokat CRM rendszerünk tárolja. Adatvédelmi tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja el.

Szervizelés helye
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. Ezen kívül eső termékek - pl ADAX fűtőtestek - szervizelésének helye 1106 Budapest X. Jászberényi út 47/C.

Átadás/átvétel okmányai
A jótállás keretein belüli szervizeléshez, a termék kísérő dokumentuma minden esetben a kereskedő által kitöltött, eredeti jótállási jegy. Ennek hiányában a javítást végző szerviz árajánlat formájában értesíti Önt a javítás költségeiről, melynek elfogadása után kezdi meg a javítási munkálatokat. A megjavított termék jótállási jegyén a Szerviz feltünteti az átvétel dátumát, a hiba okát, a javítás módját és a visszaadás dátumát.

Időpont foglalás, szervizidő
A szervizelésre leadott termékek szervizelési ideje a törvényileg szabályozott 15 napot nem haladhatja meg. Kiemelt időszakban (például fűtési időszakban, elektromos fűtés javítását) a tőlünk telhető leggyorsabb határidőt fogjuk biztosítani. Abban az esetben, ha online bejelentését követően a szervizünkkel időpontot egyeztet, megvárhatja a termék hibafeltárását, javítását. Erre csak előzetes egyeztetéssel tudunk lehetőséget biztosítani. 

Hibátlan terméken végzett vizsgálat, eredménytelen hibafeltárás esetén a szerviz jogosult a mindenkori alapdíjról számlát kiállítani.